Získať prístup k Vášmu kontu na Azet.sk v prípade zabudnutého hesla je možné troma spôsobmi. Pri každom z nich Vám bude vygenerované nové heslo, ktoré si po prihlásení budete môcť zmeniť.
V prípade, že vo Vašom konte nebudete mať zadaný žiaden z uvedených údajov, pri zabudnutí hesla Vám nebudeme môcť obnoviť prístup k Vášmu kontu.
Pre žiadosť o nové heslo kliknite na Prihlásenie / Obnova hesla
Zadanie alternatívneho e-mailu nie je povinné. Slúži pre zaslanie nového hesla v prípade, že to pôvodné zabudnete.
Tieto údaje sa nikde nezverejňujú. E-mailovú adresu si môžete kedykoľvek zmeniť v nastaveniach Vášho konta.
Ak neuvediete správny kontakt, nové heslo Vám nebude možné zaslať.
Vygenerované heslo má platnosť 24 hodín. Nové heslo stráca platnosť v prípade, že sa používateľ prihlási so svojím pôvodným heslom.
Zadanie kontaktného mobilného čísla nie je povinné. Slúži pre odoslanie žiadosti na vygenerovanie nového hesla.
Požiadavku na nové heslo zašlite SMS-kou z mobilu, na číslo, ktoré bude uvedené v Žiadosti o nové heslo v tvare HESLO AzetID.
Číslo z ktorého žiadosť odosielate, musí byť zhodné s číslom, ktoré máte pre konto nastavené.
Nové heslo Vám bude doručené formou SMS do 2-3 hodín. Cena SMS je max. 0,21 €.
Vygenerované heslo má platnosť 24 hodín. Nové heslo stráca platnosť v prípade, že sa používateľ prihlási so svojím pôvodným heslom.
Kontrolné odpovede sa nikde nezverejňujú a ak ste si ich v minulosti vyplnili, sú stále aktívne pre overenie Vášho konta.
Možnosť vyplniť kontrolné otázky v žiadosti o nové heslo budete mať len v prípade, že bolo Vaše konto neaktívne 48 hodín. Možnosť vyplniť kontrolné otázky v žiadosti o nové heslo sa Vám zobrazí, len ak nebudete mať vyplnený alternatívny e-mail ani mobilné číslo (možnosti A a B).
V prípade že aj napriek zadanému alt. e-mailu a tel. číslu budete chcieť využiť odpoveď na kontrolné otázky, musíte o ne požiadať na tel. čísle +421 915 867 253 (Podpora používateľom, Azet.sk).
Otázky a odpovede už nie je možné meniť v nastaveniach Vášho konta. V záujme bezpečnosti na Pokeci sme uprednostnili e-mail a mobil. Ak aspoň jeden z nich nemáte zadaný a overený, odporúčame urobiť tak čo najskôr.